تا قبل از ارسال به هر دلیلی مشتری از سفارش خود پشیمان شد می تواند درخواست عودت وجه بدهد و تا حداکثر بک روز کاری وجه برایش برگشت می خورد.
مدت زمان تحویل
بسته به نحوه ارسال با تیپاکس، پست پیشتاز، باربری و پیک مدت زمان تحویل فرق می کند. از زمان ثبت سفارش حداکثر یک روز کاری بعد محصول ارسال می شود.
روند مرجوعی کالا
محصولات قبل از ارسال تست می شوند. اگر احیانا موقع تحویل کالا جنس دچار عیب بود فقط در همان روزی که محصول به دست مشتری رسیده میتواند اطلاع دهد و در صورت اثبات عیب محصول را می تواند فردای روز تحویل عودت دهد والا فروشنده هیچ تعهدی بابت عیب کالا بر عهده ندارد
ساعت پاسخگویی
همه روزه از 8 صبح تا 10 شب
نحوه پرداخت وجه
هزینه محصول قبل از ارسال باید پرداخت شود. پرداخت درب محل فعال نیست. هزینه ارسال محصول نیز فقط در حالات پست قبل از ارسال پرداخت می شود و در حالات باربری، تیپاکس و پیک همزمان با دریافت محصول به مامور مربوطه پرداخت می شود.
شیوه حمل
باربری، پست پیشتاز، تیپاکس و پیک
نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش
اگر محصولی در سایت قید شد گارانتی دارد خدمات پس از فروش آن نیز فعال هست والا محصول گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد
نحوه ثبت شکایت مصرف کنندگان
با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس گرفته شود تا شکایت مصرف کنندگان شنیده و مشکل آنها حل شود