قوانین و مقررات
- روند استرداد وجه
- تا قبل از ارسال به هر دلیلی مشتری از سفارش خود پشیمان شد می تواند درخواست عودت وجه بدهد و تا حداکثر بک روز کاری وجه برایش برگشت می خورد.
- مدت زمان تحویل
- بسته به نحوه ارسال با تیپاکس، پست پیشتاز، باربری و پیک مدت زمان تحویل فرق می کند. از زمان ثبت سفارش حداکثر یک روز کاری بعد محصول ارسال می شود.
- روند مرجوعی کالا
- محصولات قبل از ارسال تست می شوند. اگر احیانا موقع تحویل کالا جنس دچار عیب بود فقط در همان روزی که محصول به دست مشتری رسیده میتواند اطلاع دهد و در صورت اثبات عیب محصول را می تواند فردای روز تحویل عودت دهد والا فروشنده هیچ تعهدی بابت عیب کالا بر عهده ندارد
- ساعت پاسخگویی
- همه روزه از 8 صبح تا 10 شب
- نحوه پرداخت وجه
- هزینه محصول قبل از ارسال باید پرداخت شود. پرداخت درب محل فعال نیست. هزینه ارسال محصول نیز فقط در حالات پست قبل از ارسال پرداخت می شود و در حالات باربری، تیپاکس و پیک همزمان با دریافت محصول به مامور مربوطه پرداخت می شود.
- شیوه حمل
- باربری، پست پیشتاز، تیپاکس و پیک
- نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش
- اگر محصولی در سایت قید شد گارانتی دارد خدمات پس از فروش آن نیز فعال هست والا محصول گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد
- نحوه ثبت شکایت مصرف کنندگان
- با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس گرفته شود تا شکایت مصرف کنندگان شنیده و مشکل آنها حل شود